مسافر

بعد منزل نبود در سفر روحانی

مسافر

بعد منزل نبود در سفر روحانی

شروع

zavary@yahoo.com

به نام خدا  

بعد از قبول شدن، تو مقطع فوق لیسانس اونم تو چالوس، مونده بودم چطوری این همه راه رو برم و بیام. بالاخره با بررسی شرایط و به کار بردن SWOT و بررسی نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت ها بالاخره خط مشی بر این منوال قرار گرفت که با ماشین خودم برم.  یکی از دلایل مهم این تصمیم این بود که من همیشه از رانندگی لذت می برم.  تازه چون بعد از چند سال بی ماشینی، تازه ماشین خریده بودم.  

بار اول روز چهار شنبه رسیدم ثبت نام کردم و شب کنار ساحل دریای چالوس (تو ماشین) موندم، (البته وسایل و تجهیزات کامل همراه داشتم). روز بعدش از ساعت 8 صبح تا 7 شب سر کلاس بودیم و بعدش با چند تا از دوستان همشهری که با اتوبوس اومده بودن، زدیم به راه و تا بهشهر اومدیم و اونجا به یک اتوبوس رسیدیم که جای خالی برای همکلاسیها داشت و از اونها خواهش کردم با اتوبوس برن چون من حسابی خسته شده بودم و شب رو خونه یکی از دوستان در روستای «کلاک» در نزدیکی بهشهر موندم.  

..... بقیه داستان بمونه برای شاید بعدها.....  

بار دوم هنگام اتمام کلاسها، تصمیم گرفتم که شب رو چالوس بمونم، چون دوشب قبلش برای آماده کردن کنفرانس و رانندگی، درست و حسابی نخوابیده بودم. چون ساحل چالوس رو جای مناسبی ندیدم به راه افتادم به سمت نوشهر و .... تا رسیدم به «سیسنگان».  

در ابتدای ورودی سیسنگان چشمم به تابلوی «پارک شادی سیسنگان» افتاد و رفتم تو 2000 تومان ورودی دادم. بعد از یک انداز و ورانداز توی تاریکی، احساس کردم جای خوبیه و دریای طوفانی رو تو شب تجربه کردم که خیلی جالب بود... و بعدها به این نتیجه رسیدم که دریای طوفانی شب بسیار زیباتر از دریا در روز روشن است - چه آرام و چه طوفانی - ....  

 ...

این بود که این پارک زیبا محل سکونت من شد.

حالا ببینید عکسهایی که در شب و روز 28 / 8 / 88 از دریای اونجا گرفتم:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

و اینم مشکلات سفر مجردی :  

1. تنهایی و نبودن یک نفر که ازت عکس بگیره  و اونقوقت تو هر عکسی که خودت توش نباشی رو میتونی ادعا کنی که خودت گرفتی 

2. ناتوانی در درست کردن یک غذای خوب 

3. ...

 

 

 

 

 

 

اینم غذای همیشگی مجردی که (در مرحله بعد) کاملا به ...ون مرغ وابسته است:  

 

 

ایشاءالله فردا  پس فردا میرم یه دوربین عکاسی می خرم تا عکسهای با کیفیت تری بتونم تهیه کنم.  

با آرزوی دیدار