مسافر

بعد منزل نبود در سفر روحانی

مسافر

بعد منزل نبود در سفر روحانی

پایان کلاسهای درس ترم اول

zavary@yahoo.com



سلام  

اول قرار بود هفته قبل، روز آخر تشکیل کلاسها باشه، بنا به دلایلی دکتر کیا اجبار کرد که این هفته هم بریم کلاس، صبح رفتار سازمانی، ساعت بعد امتحان میان ترم تئوریهای مدیریت، بعد از ظهر زبان تخصصی، مدیریت استراتژیک و پژوهش عملیاتی و کلاسها تمام شد.  

امتحانات از سه هفته دیگر شروع می شوند و یک هفته کامل ما در چالوس خواهیم بود.  

 

مناظر این سفر:    


الهی به امید تو : 


غروب اولین روز زمستان بعد از جنگل گلستان ، قبل از گالیکش :  


دومین شب زمستان در ساحل چالوس: 




امشب وقتی در حال عکاسی در ساحل چالوس بودم، توفیق آشنایی با یک هنرمند و هنردوست و عاشق عکس و عکاسی نصیبم شد.  «ندا» چند تا آدرس در اطراف شهر چالوس و نوشهر برای عکاسی بهم داد.  

چند تا عکس هم که با موبایلش از چند تا موضوع گرفته بود بهم نشون داد، که بسیار زیبا بودند، انشاءالله تا ۲ یا ۳ روز دیگه اونا رو اینجا میزارم تا شما هم لذت ببرید. برای ایشون آرزوی موفقیت می کنم.   

 

روز آخر و عکس یادگاری با مدیر گروه :  

جمشید نسب، آرام، رئیسی، قربانی، ایزدپناهی، کیا، قدوسی، حسن زاده، زواری

حسین زاده، دواتگر، موسوی، بهرامی

قصد داشتم شب جمعه چالوس بمونم تا صبح جمعه یه سری به اون جاهایی که ندا گفته بود، بزنم، اما قرار شد با بچه های مشهدی بزنیم به راه و شبانه حرکت کردیم و صبح ساعت ۹ مشهد بودیم. انشاءالله بعد از امتحان آخری یکی دو روزی میزنم به کوه میرم عکاسی.


اینم عکسهای بین راه:  

فرید و رضا و مصطفی :



من رضا و مصطفی  :


اینم پنجمین عضو گروه :


موفق باشید.

نظرات 9 + ارسال نظر
PorSoratTarin Systeme Upload Iranian جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.irupload.ir

Salam,
Omidvaram haleton khoobe khoob bashe,
Age yevaghti khastid baraye webeton aksio ro internet montasher konid, Upload Centere ma ba balatarin sorate loade aks va Amniyate bala va Emkanate vizhe montazere mizbanie daemie Akshaye shomast.
hatman be site ma sar bezanid.
Movaffagh bashid
PorSoratTarin Systeme Upload Iranian

sahar جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http://market2iran.com

سلام خوبی مرسی از مطالب خوبت .قالب وبلاگت هم زیباست در خدمتت هستم خواستی به منم سر بزن

Farid شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام و درود به همه ی دوستان...به مشهد.چالوس.اصفهان.یاسوج.شیراز..به جمع زیبای خودمون..به مدیر گروه.اساتید...و ابراهیم.رضا.ایزد.جمشید.محمد.ارام.رئیس...و خودم فرید....و خانوم های محترمه ......مرسی ابراهیم.

کاکائو?!...AREEEEE شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام...بابت مطالبت وعکسها ممنونم .خوبه.اما میتونست بهتر باشه.ازنظرات و مطالب ما نیز استفاده کن...میتونست اولین شکار عکاسیت از چالوس.عکس خود :ندا: باشه.چرا نشد!؟lالبته با اجازه ی خودش ....به هر حال مرسی جیگر.......... زمستان است...هوا بس ناجوانمردانه سرد است...سرها در گریبان...نفس ها ابر...زمستان است...دمت گرمو سرت خوش باد..........اخوان ثالث .

سلام:
۱. از نظرات و مطالب شما چگونه و کجا آگاه شوم، آیا باید منتظر یادداشتهای شما در این وبلاگ باشم؟ بهتر بود یه رد پایی از خودت بجا میذاشتی!!!
۲. ندا، شکار نبود، اما من از ایشون عکس گرفتم... البته یادتون باشه که ندا تقریبا همسن پسرمه.
۳. زمستونه، هوا بدجوری گرمه، به زمستون نمی مونه، سرها درگریبونه، به لب ها ذکر دعای بارونه........ اخوان رابع

AREEEEE شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

آره گلم.منتظر باش...چراغ خاموش از پی 206میام...من هم که گفتم با اجازه خود ندا.منظور از شکار آشنایی با عکس ندا بود.من هم یک دختر هم سن.ندا وپسر شما دارم......ردپا.

رد پا. شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

....پیشنهاد میکنم.یک روز ظهر ناهارتونو همه با هم.لب ساحل شهر ما.چالوس میل بفرمایید...

رد پا. شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

لطفا از مناظر شهرمون مشهد.حرم امام رضا(ع) نیز چند عکس بذار....

شهرمون : مشهد !!!!
شهرمون : چالوس ؟؟؟

کدوم یکی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!

رد پا....مارکو یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام....عکسات واقعا زیبان.ولی گزارش نویسیت تعریفی نداره.بازم میگم بهتره کمک بگیری...چند روز تووی راه و چالوس هستی گزارش سفرنامت میتونه کاملتر باشه....همه جای ایران سرای من است.....

به هر حال مرسی.

بابا سکوریتی خیلی بالاست،
چند تا اسم؟
کاکائو
AREEEEE
رد پا
مارکو

نام شهرتون (تون) ؟
شهرمون مشهد!
شهرمون چالوس!

رد پا. دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

مگه بده نظر میدم ؟ اگه میخوای دیگه نظر ندم؟؟؟

مگه بده ازت سوال می کنم؟ اگه سوال نکنم، تو هم که چیزی نمیگی یا کمتر میگی!!!‌
پس من هی می پرسم و تو هی نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد