مسافر

بعد منزل نبود در سفر روحانی

مسافر

بعد منزل نبود در سفر روحانی

پایان سفرهای هفتگی

یه عالمه نوشتم که کی رفتیم و کجا رفتیم و چه کردیم و ... بعد گفتم چه کاریه من برای بقیه داستان بنویسم.... (فعلا این حس غالبه)...  

خلاصه ما انتقالی گرفتیم و از چالوس اومدیم مشهد و امروز هم انتخاب واحد کردم.  

با اجازه شما روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه............  

دیگه گذشت اون هفته ای یک روز...  

شنیدم اصفهانی ها همگی از مهمان شدن منصرف شدن و برگشتن چالوس...    

 

قبل از امتحانات پایان ترم:

 

  

  

بعد از امتحانات پایان ترم :

  

اینم تقدیم به دوستان :

 

   

نظم !

 

 

این عکس مونتاژه ؟

 

  

آخ خ خ خ خ خ ! 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه ترم دویی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

عکسا خیلی زیبا بود ولی کاش می گفتی عکس این آخ خ خ خ
رو کجا گرفتی؟

جاده ساری - گرگان ، نزدیکای گرگان

یه دوست جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام
ممنون که گل تقدیم دوستانت کردی
واقعا درسته که خدا در همه مخلوقاتش نظم قرار داده و به خوب چیزی اشاره کردی : گل
در مورد عکس مونتاژه؟ باید بگم فقط شما عکستون رو در یه سبزه زار قرار دادید ، فقط همین
خیلی خوبه که در کنار درس و زندگی و ... وبلاگتون رو هم به روز می کنید.
در پناه حق

نه من عکسم رو توی سبزه زار قرار ندادم، بلکه خودم رو توی سبزه زار قرار دادم...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد